سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمر باتری کرکره برقی و درب اتوماتیک چقدر است؟

همان طور که از نام این درب ها پیداست، با برق کار می کنند. اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که اگر به یک مرتبه برق رفت، چگونه باید این درب ها و کرکره های برقی را باز و بسته کنند؟ پاسخ قطعا جالب خواهد بود زیرا این درب ها دارای باطری هایی هستند که در زمان قطعی برق، همان عمل و کار برق را برای شما انجام می شود و درب به کمک انرژی باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک باز و بسته خواهد شد. به همین خاطر خرید باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک برای افرادی که از این درب ها در ساختمان های خود استفاده می کنند، ضروری است.

شاید بتوان گفت یکی از پرکاربرد ترین محصولاتی که امروزه در ساخت و سازه خانه ها و ساختمان های اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد، قطعا کرکره برقی و درب های اتوماتیک هستند. این درب ها و کرکره های برقی را شما می توانید امروزه در هر جایی مشاهده کنید. حتی در دورترین شهر ها نیز درب های اتوماتیک و کرکره های برقی جایگزین درب های ریلی و قفلی شده اند. شاید جالب باشد بدانید حتی در ساختمان های تجاری و اداری نیز در اکثر شهر ها از این درب ها استفاده می کنند. زیرا استفاده از این درب ها تغییر جالبی را در محیط و پرستیژ ساختمان ایجاد خواهد کرد.برای تهیه باتری کرکره برقی و درب اتوماتیک ارزان به سایت شهر باتری مراجعه کنید

انواع باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک

همان طور که گفتیم درب های اتوماتیک و کرکره های رقی برای راحتی انسان ها طراحی شده است. برای اینکه به خرید این درب ها روی بیاورید باید ابتدا آن ها را به خوبی بشناسید. گفتیم که این درب ها در زمان قطعی برق با باتری کار می کنند. شاید برای شما سوال باشد که باتری کرکره برقی و درب اتوماتیک از چه نوع باطری است که می تواند درب های اتوماتیک و کرکره برقی را در زمان قطع برق باز و بسته کند؟

عمده باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک از باتری های سیلد اسید یا خشک می باشند که چنین قابلیتی دارند. در ادامه انواع باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بر اساس اندازه و ابعاد درب خود، هر یک از این باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک را برای خود خریداری کنید تا در زمان قطعی برق به کمک شما بیایند.

باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک 12 ولت 2.3 آمپر موریسل

باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک 12 ولت 2.8 آمپر موریسل

باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک 12 ولت 3.3 آمپر موریسل

باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک 12 ولت 4.5 آمپر موریسل

باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک 12 ولت 7 آمپر موریسل

باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک 12 ولت 9 آمپر موریسل

باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک

تعمیر باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک

گاهی ممکن است باتری کرکره برقی و درب اتوماتیک شما به مشکلی برخورد کند و به کلی از کار بیافتد. به راستی در مواجه با چنین شرایطی باید چه کاری انجام دهیم؟ در صورت کار نکردن یا خرابی باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک، ابتدا باید اتصال برق آن را قطع کنید. پیشنهاد می کنیم به کلی تمام قسمت هایی از باتری کرکره برقی که برق متصل هستند را جدا کنید. بعد از این کار باید فیوز آن را امتحان کنید. در صورتی که باز هم وصل نشد، فیوز را از برق قطع کنید و جای آن را عوض کنید.

بعد از انجام تمام این کار ها باز هم ممکن است باتری کرکره برقی شما کار نکند. در این زمان شما باید باتری را به آرامی در شرایطی که یو پی اس ایستاده است، از پشت باز کنید و کابل های باتری را با نهایت احتیاط و دقت از باطری اصلی جدا کنید. در صورتی که در تعمیر باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک به مشکل خوردید می توانید روی کمک ما حساب کنید. برای این کار فقط تماس با کارشناسان شهر باتری کافیست تا مشکل شما را برطرف کند.برای تهیه باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک ارزان به سایت شهر باتری مراجعه کنید.

تعویض باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک

گاهی ممکن است عمر باتری کرکره برقی و درب اتوماتیک شما به هر دلیلی به اتمام برسد و یا مشکل جدی در ان به وجود بیاید که شما نیاز به باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک خود پیدا کنید. آیا روش تعویض باتری کرکره برقی و درب اتوماتیک را بلدید؟ تعویض کرکره برقی کار چندان سختی نیست. کافیست چند مرحله را به درستی و دقت انجام دهید. ابتدا باید پیچ گوشتی را بردارید و تمام پیچ هایی که پشت ریموت قرار دارند را باز کنید.برای تهیه بهترین باتری کرکره برقی و درب اتوماتیک  به سایت شهر باتری مراجعه کنید

باتری قدیمی را از پشت ریموت در بیاورید و سپس باتری جدید را در پشت ریموت قرار دهید. برای اینکه باتری به کرکره برقی یا درب اتوماتیک شما اتصال پیدا کند باید قسمت منفی بالا را به پایه منفی شارژر وصل کنید. بعد از این باید سر منفی شارژر را  به ترمینال منفی باتری درون کنترل باکس که با اصطلاحات مختلفی همچون UPS یا -  یا حتی GND مشخص شده است نمایش میدهد، وصل کنید. بعد از این کار ها باطری را بر روی پایه های آن ها وصل کنید تا کار تعویض باطری کرکره برقی و درب اتوماتیک شما به اتمام برسد.