سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمر باتری دوچرخه شارژی چقدر است؟

حال که با مزایا و معایب هر یک از انواع باتری های دوچرخه شارژی آشنا شدید، باید به دنبال یک انتخاب مناسب برای باتری دوچرخه شارژی خود باشید. لازم است بدانید باتری دوچرخه شارژی معمولا بین 250 تا 500 وات ارائه می شود. هرچه ظرفیت باتری انتخابی شما بیشتر باشد، میزان حرکت و سرعت شما نیز بیشتر خواهد بود. این طبیعی است که یک باتری 250 واتی نتواند مسافتی را که یک باطری 500 واتی طی می کند را طی کند. به همین خاطر شما باید بر اساس بودجه خود به دنبال خرید باطری دوچرخه شارژی باشید.

اگر به دنبال قیمت های معقول تر هستید پیشنهاد می کنیم یک باتری سیلد اسید 12 ولتی را که ظرفیت بالایی دارد خریداری کنید. در غیر این صورت و با داشتن بودجه های بالاتر بهتر است به سراغ باتری های لیتیوم یون بروید. این باتری ها می توانند کارایی و دوام بهتر برای دوچرخه شارژی شما داشته باشند.

عمر باتری دوچرخه شارژی چقدر است؟

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که در مورد باطری دوچرخه شارژی پرسیده می شود، مربوط به طول عمر آن است. باتری دوچرخه شارژی نیز مانند باطری سایر وسایل نقلیه دارای طول عمری است. حتی شما در چند سال یک بار نیاز پیدا می کنید تا باتری خودروی خود را نیز تعویض کنید. در مورد طول عمر باتری دوچرخه شارژی دیدگاه های زیادی مطرح است. زیرا عمر این محصول به عوامل زیادی بستگی دارد.

برای مثال اینکه شما باتری دوچرخه شارژی خود را از چه برندی خریداری کنید، در عمر آن تاثیرگذار خواهد بود یا حتی اینکه چگونه اقدامات لازم برای مراقبت از آن را انجام دهید می تواند در افزایش عمر ان یا حتی کاهش آن تاثیرگذار باشد. اما به طور معمول عمر باتری دوچرخه شارژی ها چیزی بین 2 تا 4 سال است که بر اساس روش های نگهداری شما می تواند این عدد بالا و پایین شود.

توجه به چند توصیه ایمنی برای نگهداری از باتری دوچرخه شارژی

حال که از اهمیت شیوه نگهداری باتری دوچرخه شارژی در طول عمر آن باخبر شدید، بهتر است به چند توصیه ایمنی که به شما کمک می کند تا باتری دوچرخه شارژی خود را بهتر و با طول عمر بالاتر نگهداری کنید، گوش فرا دهید. در وهله اول به شما توصیه می کنیم تعداد دفعات شارژ باتری دوچرخه شارژی را رعایت کنید زیرا تعداد دفعات شارژ این باتری ها محدود است.

زمانی که بیشتر از 25 درصد از شارژ باتری دوچرخه شارژی شما باقی مانده است هیچگاه آن را مجددا به شارژر متصل نکنید زیرا این کار عمر باتری را کاهش خواهد داد. پیشنهاد می کنید از شارژر اصل و با کیفیت برای شارژ باتری استفاده کنید زیرا نیروی باتری باید با نیروی شارژر مطابقت داشته باشد. اگر مرتبا شارژر را تغییر دهید، اختلال به وجود آمده سبب آسیب رساندن به باتری می شود. حتما حتما به نیروی خطرناک آب برای باتری دوچرخه شارژی توجه داشته باشید. آب قاتل باتری دوچرخه شارژی است. به همین خاطر سعی کنید از هرگونه تماس آب با باتری دوچرخه شارژی جلوگیری کنید.

باتری دوچرخه شارژی

قیمت باتری دوچرخه شارژی چقدر است؟

قیمت باتری دوچرخه شارژی یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که مردم سعی میکنند به آن بپردازند. معمولا افراد تمایل دارند تا یک کالای کم هزینه تر خریداری کنند. به همین خاطر مبلغی که برای خرید باتری دوچرخه شارژی پرداخت می کنند برایشان بسیار مهم است. به راستی قیمت باطری دوچرخه شارژی چقدر است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم، قیمت محصولاتی همچون باتری دوچرخه شارژی که دارای طیف گسترده ای از برند ها هستند و چند مدل از ان ها در بازار وجود دارد، یک عدد ثابت و همیشگی نیست. باتری دوچرخه شارژی بر اساس نوع محصول و نام برند، دارای قیمت های متفاوتی هستند. به همین دلیل شما باید ابتدا این فاکتور ها را مشخص کنید تا قیمت باتری دوچرخه شارژی را به دست آورید.

خرید باتری دوچرخه شارژی در 1 دقیقه

حتما از خود خواهید پرسید که چگونه می توان باتری دوچرخه شارژی را خریداری کرد. شاید تعجب کنید اگر بدانید تمام فرایند خرید انواع باتری دوچرخه شارژی را می توان در 1 دقیقه انجام داد. برای اینکه بتوانید تمام کار های خرید باتری دوچرخه شارژی را در 1 دقیقه انجام دهید، فقط کافیست صفحه مرورگر خود را باز کنید و به دنبال وبسایت شهر باتری بگردید و از بین محصولات این آنلاین شاپ، باتری دوچرخه شارژی را انتخاب کنید.خیالتان بابت خرید باتری دوچرخه شارژی از وبسایت شهرباتری راحت باشد زیرا این وبسایت بهترین و مناسب ترین قیمت ها را برای انواع باتری دوچرخه شارژی قرار داده است.

وبسایت شهر باتری همچنین بر اکثر سفارشات خود، گزینه ارسال رایگان را نیز فعال کرده است تا شما با حداقل هزینه بتوانید بهترین باتری دوچرخه شارژی را درب منزل تحویل بگیرید. علاوه بر این، وب سایت شهر باتری خدماتی همچون: پشتیبانی شبانه روزی، درگاه آنلاین و 24 ساعته، مشاوره های قبل از خرید و پشتیبانی پس از فروش را نیز قرار داده است تا شما با خیالی راحت بتوانید خرید خود را از آن انجام دهید. در صورتی که مشکلی در بسته ارسالی شما به وجود امده باشد می توانید کالا را بازگردانید و مبلغ پرداختی خود را پس بگیرید. با این شرایطم، بهتر است همین حالا وارد وب سایت شهر باتری شوید و تمام کار های خرید باتری دوچرخه شارژی را از این وبسایت انجام دهید.